Post

Log inSign up

Post

user avatar
りみ
@mi_ou52
推薦・女子枠を叩く人は、なんだろう、推薦で女子枠で受かってみたらいいんじゃないですかね……✋😅そもそも女子枠じゃなくても普通に推薦で受かればよかったじゃないですか…… 受けたうえで落ちたならどんまいとしか言えないけど申し込んですらない人が叩く義理ないんじゃないですかねぇ……😅
4:02 PM · Jun 21, 20261.5KViews

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Google で登録Google で登録。新しいタブで開きます
Sign up with Google
Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Relevant people

user avatar
りみ@mi_ou52Follow
Terms·Privacy·Cookies·Accessibility·Ads Info·© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up