Post

Log inSign up

Post

user avatar
山口二郎
@260yamaguchi
高市がイギリスに行って、キア・スターマー首相をキアと呼んだことが話題になっている。イギリスメディアでは、サー・キア・スターマーと呼ぶことが多い。誰でもファーストネームで呼べば仲良くなれるというものではない。そういうことを注意する役人、ブレーンはいないのか。
10:53 AM · Jun 15, 20261.1MViews

New to X?

Sign up now to get your own personalized timeline!

Google で登録Google で登録。新しいタブで開きます
Sign up with Google
Create account

By signing up, you agree to the Terms of Service and Privacy Policy, including Cookie Use.

Relevant people

user avatar
山口二郎@260yamaguchiFollow
Terms of Service|Privacy Policy|Cookie Policy|Accessibility|Ads info|© 2026 X Corp.
Don't miss what's happening
People on X are the first to know.
Log inSign up