Home
Search
Create
Notifications
Profile
Pin
More
More
Back
Thread
1.2K views
a.otsu_
6h
More
モロヘイヤうまい🍃好きすぎる
Translate
Like
26
Comment
4
Repost
1
Share
umetaro11151867
5h
Liked by original author
More
私は天ぷらしか思いつきませんがどんな風にして召し上がりましたか?
Translate
Like
3
Comment
1
Repost
Share
a.otsu_
5h
·
Author
More
茹でて、めんつゆと鰹節です。 3束食べたのでもうお腹いっぱいです🌼
Translate
Like
4
Comment
2
Repost
Share
Related threads
chiicyam
05/05/26
More
モロヘイヤ好きなんだけど昨日スーパーで見つけちゃって(売ってるとこ初めて見た)2袋買っちゃった😂 今日茹でて刻むのが楽しみ😊
Translate
Like
2
Comment
Repost
Share
0410alinomama
05/13/26
More
セロリもゴーヤもモロヘイヤも 大好きだ~!
Translate
Like
2
Comment
Repost
Share
akiko.serada1984
05/23/26
More
ヨモギ。 うまい! おすそわけしてもらったミント 大きくなぁれ♥
Translate
Like
8
Comment
Repost
Share
23_sk75
検証!おカネの窓口
05/14/26
More
え?モロヘイヤもゴーヤも好きやで?(20代)
セロリは…ごめん
Translate
Like
1
Comment
Repost
Share
hanaxartwork
05/13/26
More
モロヘイヤもゴーヤもセロリも、カツオ節としょうゆをかければよし!!!!もしくはマヨ。
Translate
Like
3
Comment
Repost
Share
Log in to see more replies.
Log in
Log in or sign up for Threads
See what people are talking about and join the conversation.
Instagram
Continue with Instagram
Log in with username instead
Say more with Threads
Join Threads to share thoughts, find out what's going on, follow your people and more.
Continue with Instagram
Log in